کلیشی : سیتی هیچ پیشرفتی نداشته است

البته سیتی در بازی برگشت هنوز امیدهایی اندک برای جبران نتیجه دارد اما با توجه به بازی ضعیف این تیم در بازی رفت و اینکه سال گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت، مقابل بارسا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت، در بازی برگشت امسال نیز نمی توان شانسی برای این تیم قائل شد.

در بازی سه شنبه شب، سیتی 2-1 به بارسا باخت و کلیشی را نیز از اواخر نیمه دوم به دلیل اخراج از دست داد. این بازیکن فرانسوی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شکست اخیر برابر بارسا گفت :" سخت است که بگویم منچستر سیتی نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است. اگر به بازی مقابل بارسا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این تیم مالک توپ و میدان بود و فرصت های بیشتری برای گلزنی خلق کرد. ما بیشتر دقایق به دنبال بازیکنان این تیم بودیم تا توپ را تصاحب کنیم. 

پیشرفت داشتن یکی از نشانه هایش می تواند صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان باشد که از بخت بد، دو سال است به بارسلونا برخورد می کنیم.تیم هایی مثل بارسلونا سال هاست در لیگ قهرمانان حضور دارند اما سیتی در 6 سال اخیر به این رقابت ها راه یافته است. با این حال، این مساله هم نمی تواند توجیه مناسبی برای شکست باشد. مدیران باشگاه، قهرمانی اروپا را می خواهند و ما باید خیلی سریع، سطح بازی خودمان را بالاتر ببریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گائل کليشي , منچستر سيتي , بارسلونا ,

تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 ا 23:1 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.